کلبــه متروکهـ

بایگانی

آخرین مطالب

مقدمه

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

بسمه تعالی



هر از گاهی ، احساس دلتنگی خاصی میکنم ، از اونا که تنها با نوشتن برطرف می شه. هروقت جایی رو برای نوشتن میخواستم  اولین فکرم کاغذ و قلم بود.

 اما باگذشت دفعات متعدد از نوشتن افکارم ، احساس میکنم کاغذ و قلم پاسخگوی من نیست ، نه این که خیال کنید کاغذ ظرفیت زیبایی نوشتارم را 

ندارد  نه ، فقط میخواستم کاغذ و قلم را فدای بلبشوی ذهنم نکنم.

چون با این اوضاع و احوال افکارم ، به تجربه فهمیدم که برای هر بار نوشتن حداقل به یک دفتر صد برگ نیاز دارم. که هر صفحه بنویسم و خط بزنم تا به 

مقصود دلم برسم.


اما فکر کنم اینجا دیگه اون خسارات رو نداشته باشم، امیدوارم منو رو میون خودتون بپذیرید

۹۵/۰۵/۲۶
.............

نظرات  (۱)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۴ محمد آذرکار
خوش آمدید به بیان.
قابلیت هاش از بقیه سیستم های وبلاگی واقعا بیشتره.
پاسخ:
تشکر دوست گرامی...
درسته سیستم مدیریت محتوای جالبیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی